Perjantaina meille tuli porukkaa intoa puhkuen lähdössä läheiselle lavalle "tansseihin"... Mä heitin ne, osa meni pyörällä, osa mopolla. Jäin kotiin nukuttaan Lupun ja siivoon paikkoja. Kymmenen maissa teini kotiutui ja mä pääsin sinne lavalle. Mun pyörä oli siellä odottamassa... ja muutama tosi känninen... mukaanlukien oma aviomieheni. No mä pyörilin puolenyön aikaan pimeessä yksin kotiin, oli aika hienoo, melkein täyskuu.

Aamulla lähdettiin sienimetsään  kun sain ruokittua ison joukon krapulaisia ihmisiä :) Metsässä oltiin melkein 2 tuntia ja saaliiksi saatiin varmaan 5 litraa ihania kantsui!!! Sienet putsattuamme lähdettiin uimaan lammelle! Vesi oli ihanan viileetä. Mä uin toisen kerran tänä kesänä. Olen pelännyt rintatulehdusta, mutta ei kai se näillä helteillä tule!

Paistettiin hyvät pihvit, keitettiin toissa päivänä nostetut perunat, uuniin laitettiin kesäkurpitsaa kinkku-aura täytteellä. Ja sienet paistettiin voissa, heitettiin kuohukermaa, suolaa ja pippuria päälle! Ja minä join punkkua, muille ei maistunu  Parin tunnin päikkärit, kämpän siivous, vauvan kylvettäminen ja nukuttaminen. Illalla otin pari sidukkaa ja nautin tästä kesästä ja elämästä!

Tänään ollaan lepäilty, syöty samoja eväitä ku eilen ja käyty uimassa. Nyt töissä.. ja tästä ei kyllä riemua revitä..