Eilisen työillan jälkeen ei huvita lähteä kauppaan.. ei siis jaksa.  Tänään on vielä iltavuoro.. Perheelle pitää silti järkätä ruokaa. Tein sämpylöitä; korvasin osan vehnäjauhoista soijajauhoilla. Toivottavasti maistuu... & kanankoipea uuniin, salaattia sekä paistettuja perunoita. Eiköhän näillä pärjätä!

Mulla on paino pudonnu nyt viikon aikana reilun kilon, olen jättäny leivän ja perunan tosi vähälle. Aamiaiseksi olen syöny purkillisen rahkaa vadelmilla. Muuten olen syöny oikeestaan ihan normisti. Yes!!! Pitäis saada paino putoomaan alle 70. Ihanne paino mulle olis omasta mielestä 65!

Vauvan soseeseen tulee tällä kertaa:

1 keskikokonen kesäkurpitsa kuorittuna ja pilkottuna

5 perunaa

3 porkkanaa

kananlihaa

persiljaa

loraus kylmäpuristettua rypsiöljyä.

Lupulle on kelvannu tosi hyvin omatekoiset pöperöt!